Uitgebreide serverondersteuning
Heb je regelmatig IT-specialisten nodig? Met onze uitgebreide serverondersteuning kunnen we je technische ondersteuning regelen alsof we een van je eigen technische medewerkers zijn, met onze white-label ondersteuning.



24/7 monitoring

Klantenondersteuning
We kunnen namens jou reageren op tickets, chats of telefoontjes alsof we een van je eigen medewerkers zijn.

Lanceren & draaien
We zijn onderdeel van je team en resources om je servers te implementeren, onderhouden en ondersteunen.

Continuïteit van bedrijfsvoering
We bieden de hele dag door ondersteuning en hebben de expertise in huis om 24/7, 365 dagen per jaar te adviseren, plannen, implementeren, onderhouden, updaten en problemen op te lossen.
Met ons aan je zijde, als een (of meerdere) van je eigen technische medewerkers, kunnen we helpen of volledig zorgen voor alle technische vereisten die je bedrijf mogelijk heeft.
We werken graag samen met je bestaande (technische) personeel, of we kunnen simpelweg je enige technische ondersteuning zijn.
Laat onze experts je bedrijf bijstaan en begin zo snel mogelijk.
Vraag een offerte aan
We bieden white-label ondersteuning, zodat we volledig kunnen integreren in je systemen (crm/ ticket/ chat/ telefoon/ etc.) als een van je eigen medewerkers richting je klanten.
We kunnen samenwerken met je huidige technische personeel als extra hulp, kennisexpert, of fungeren als je stand-alone ondersteuningsteam.
Laat ons weten wat je huidige situatie is en wat je graag zou willen dat we voor je doen. We komen zo snel mogelijk bij je terug met een goed aanbod.