Direct IT-support nodig?
Onze specialisten staan klaar en zijn 24/7, 365 dagen per jaar beschikbaar, inclusief alle feestdagen. Vooruitbetaalde serverondersteuning vereist geen abonnement en je kunt noodgevallen escaleren met onze nood -1 uur ondersteunings-SLA.


1. Probleem? Neem contact op
Wanneer je een probleem hebt met je serversoftware kun je contact met ons opnemen. Indien nodig kunnen we een snelle en nauwkeurige offerte geven van de tijd die nodig is om je probleem(en) op te lossen.

4. Het probleem onderzoeken
We geven er de voorkeur aan om het probleem te reproduceren voordat we beginnen om gebrek aan informatie te voorkomen, overzicht te houden en te controleren of het probleem zichzelf niet al automatisch heeft opgelost.

7. Veiligheidscontrole (optioneel)
Nadat alles is opgelost, kun je optioneel kiezen om een veiligheidscontrole uit te voeren met de overgebleven tijd.

2. Koop de benodigde tijd
We bieden aankoop per uur of een tijdpakket. In het algemeen raden we altijd tijdpakketten aan, omdat de resterende tijd voor onbepaalde tijd op je account blijft staan voor verder gebruik.

5. Probleemoplossing
Het is tijd om het echte probleem op te lossen. Afhankelijk van het probleem zijn er verschillende manieren om iets aan te pakken om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

8. Gezondheidscontrole (optioneel)
Naast een optionele veiligheidscontrole kunnen we ook een algemene gezondheidscontrole van je omgeving uitvoeren met je overgebleven tijd.

3. Externe toegang
We geven de voorkeur aan directe RDP of SSH toegang, maar we gebruiken ook AnyDesk als ons externe ondersteuningsprogramma voor on-access ondersteuning, waar je je eigen wachtwoorden kunt invoeren zonder dat wij ze kennen.

6. Oplossing verifiëren
Nadat het probleem is opgelost, zorgen we er altijd voor dat zowel wijzelf als de klant controleert of de oplossing werkt en alles is opgelost.

9. Klantenfeedback
We waarderen alle feedback die je kunt geven. We willen ervoor zorgen dat je ervaring de beste is die we kunnen bieden.
We bedienen verschillende bedrijven industrieën
Hoewel de meerderheid van onze klanten IT-gerelateerde bedrijven zijn, bedienen we eigenlijk een breder scala aan industrieën en voldoen we aan hun exacte behoeften. Van kleine bedrijven tot grote ondernemingen, we zijn altijd beschikbaar en blij om te helpen.

Technologie

Gezondheidszorg

Vastgoed

Software
1 uur
- 1 Ondersteuningsuur
- Alle platforms
- Meerdere servers
- Noodescalatie (extra kosten)
- Bewaart overgebleven tijd
- 0% korting
3 uur
- 3 Ondersteuningsuren
- Alle platforms
- Meerdere servers
- Noodescalatie (extra kosten)
- Bewaart overgebleven tijd
- Nl. 5% korting
5 uur
- 5 Ondersteuningsuren
- Alle platforms
- Meerdere servers
- Noodescalatie (extra kosten)
- Bewaart overgebleven tijd
- Nl. 10% korting
10 uur
- 10 Ondersteuningsuren
- Alle platforms
- Meerdere servers
- Noodescalatie (extra kosten)
- Bewaart overgebleven tijd
- Nl. 15% korting